In VP Nieuws

Audiovisueel producent Veldkamp Produkties uit Eindhoven produceerden de online video “Wat Johannes Leertouwer wil meegeven met muziek” voor coöperatie DELA. De video is door een vakjury geselecteerd voor het programma-onderdeel ‘Avond van de opdrachtfilm’ van het Nederlands Film Festival in Utrecht én genomineerd voor een Gouden Reiger.

Ieder jaar wordt er op het Nederlands Film Festival aandacht besteed aan de meest opvallende en unieke opdrachtfilms van het afgelopen jaar. In aanmerking komen films of animatiefilms van minimaal 1 minuut (dus geen commercials), gemaakt in opdracht van een bedrijf of instelling om een doelstelling te halen bij een bepaalde doelgroep. Dit jaar worden, naast alleen selectie en vertoning op het Nederlands Film Festival, de beste 3 films gewaardeerd met een Gouden Reiger.

Still - Portretvideo Johannes 2

De portretvideo over Johannes Leertouwer is onderdeel van de online videocampagne “Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat” van coöperatie DELA. In de video vertelt Johannes hoe hij via zijn ouders de passie voor muziek heeft doorgekregen en hoe hij zijn passie wil doorgeven aan anderen.

De film is geselecteerd uit meer dan 70 inzendingen en wordt, mede met de andere genomineerden, vertoond tijdens de ‘Avond van de opdrachtfilm’ op het Nederlands Filmfestival in Utrecht, dinsdag 27 september as. vanaf 19.30 uur in Tivoli Vredenburg. Kaarten à € 19,50 p.p. kunnen worden gereserveerd via de website van het NFF: www.filmfestival.nl

Door de aanhoudende corona crisis zijn wij genoodzaakt onze uitvoerende productie-activiteiten te stoppen. Veldkamp Produkties transformeert naar Veldkamp Stories. Een adviesbureau dat betekenisvolle organisatiestrategieën transformeert naar indrukwekkende en effectieve verhalen.
Want; échte verandering begint met een goed verhaal!
Bezoek hier de website van Veldkamp Stories.